یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

طراحی های جدید یونیت دندانپزشکی و تاثیر ان بر عملکرد کاری دندانپزشکان

یونیت دندانپزشکی  یکی از ابزارهای مهم و اساسی برای دندانپزشک است تا بتواند کار خود را انجام دهد.خرید یونیت با کیفیت و کارامد امری مهم و ضروری است و به طور مستقیم روی عملکرد کاری دندانپزشک تاثیر می گذارد.راحتی کار ب دستگا یکی دیگر از مواردی است که در حین خرید باید به ان توجه کرد.استفاده از یونیت های جدید با امکان جدیدتر و پیشرفته تر راحتی کار را به همراه دارد و از اینرو مورد توجه خریداران قرار می گیرند.

امروزه هر تجهیزاتی علاوه بر کارایی و عملکرد خوب از نظر زیبایی ظاهری هم مورد ارزیابی خریداران قرار می گیرد.این پارامتر در کنار پارامترهای کیفی قرار گرفته و مورد توجه است.تولید کنندگان اروپایی به این موضوع دست یافته اند و در کنار کیفیت سعی در طراحی  های زیبا و مدرن یونیت دارند تا از این جهت بتوانند رضایت مشتریان خود را بیشتر جلب کنند.

در طراحی های جدید یونیت دندانپزشکی  به نحوه طراحی صندلی توجه ویژه ای شده است زیرا نحوه درست قرار گیری صندلی بیمار هم راحتی را برای خود فرد در حین انجام کار در پی دارد و هم به میزان قابل توجه ای فشار را از ستون فقرات دندانپزشک بر می دارد که این امر باعث کاهش میزان فشار و خستگس قابل توجه ای در حین کار میشود و از اینرو دقت عمل کاری را بالا می برد.

پالت یونیت در دومدل شلنگ از بالا و پایین در بازار موجود است و دندانپزشکان بنا به راحتی کار با هرکدام انرا خریداری می کنند.البته مزیت های در شلنگ از بالا وجود دارد و ان هم امنیت تجهیزات است که دیگر احتمال سقوط در حین کار به طور ناگهانی وجود ندارند و دندانپزشکان در حین کار دیگر لازم نیست تجهیزات مورد استفاده را در سرجایشان قرار دهند و تنها با رها کردن ان خود وسیله در سر جای خود قرار می گیرد.

البته در مدل شیلنگ از پایین یونیت دندانپزشکی مزیت بسیار مهمی وجود دارد و ان هم کاهش فشار بر ستون فقرات است که امری بسیار مهم است.در کشورهای اروپایی هم از این مدل یونیت بیشتر از سایر مدل ها استفاده می شود .سلامت جسمی دندانپزشکان امری مهم است که باید در طراحی تجهیزات به ان توجه ویژه ای شود.

یونیت جزو تجهیزاتی است که تولید کنندگان داخلی هم در صدد طراحی و تولید ان هستند و تا به امروز پیشرفتهای قابل توجه ای هم داشته اند.تولید کنندگان داخلی سعی بر این دارند تا یونیت های خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کنند و امکاناتی که مدل های اروپایی دارند را بر روی یونیت های خود اجرا کنند.این تلاش ها تا به امروز نتایج موثری داشته و توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است .

این مساله که ما بتوانیم در تولید تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی به خودکفایی برسیم امری بسیار مهم است و باعث از بین بردن تمام نگرانی های ناشی از نبود تجهیزات به دلیل تحریم ها می شود.اینکه یونیت دندانپزشکی  در داخل کشور تولید میشود قدمی رو به جلو است و امیدواریم که دولت حمایت های لازم را از تولید کنندگان انجام دهد تا علاوه بر یونیت تجهیزات دیگر هم تولید شود.بی شک دانش و توانایی این موضوع دربین متخصصان ایرانی وجود دارد و انها با اتکا به توانایی های خود می توانند به این مهم دست یابند.

شما عزیزان برای شناخت هرچه بیشتر برندهای مختلف یونیت در زمان خرید میتوانید با تماس با شرکت های عرضه کننده از مشورت کارشاسان فروش استفاده کنید تا بتوانید با بیان نیازهای خود بهترین مدل را خریداری کنید.امید است متن بالا مورد توجه خوانندگان عزیز قرار گرفته باشد.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت صندلی,یونیت صندلی دندانپزشکی,یونیت دندانپزشکی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 75 تاريخ : چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 15:32